Hoi! Mijn naam is Rianne en ik werk sinds juni 2018 als Office Assistent bij Lincks Personal Recruitment. Ik ben (bijna) altijd vrolijk en misschien dat ik daarom ook wel de ‘Happiness Manager’ word genoemd door mijn collega’s. Samen met mijn man woon ik in Dordrecht, waardoor ik iedere dag op de fiets naar mijn werk kan. Heerlijk dat ik nooit last heb van files!
Wat mijn werk vooral zo leuk maakt, is de afwisseling. Ik zorg ervoor dat op kantoor alles goed geregeld is, zodat collega’s aandacht kunnen geven aan wat echt belangrijk is. Het leggen van de link tussen de juiste kandidaat en werkgever. Die ondersteunende rol ligt me goed en iedere collega heeft zijn eigen vragen en behoeftes. Zo regel ik voor de een de afspraken met klant of kandidaat, terwijl ik voor de ander juist zoekwerk doe. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor alles omtrent de privacywetgeving, komt de content die je op één van onze social media kanalen ziet verschijnen uit mijn pen, schrijf ik vacatureteksten, zorg ik dat facilitair alles op orde is én ben ik verantwoordelijk voor de mailings. Een goed overzicht bewaren en juiste prioriteiten stellen is dan ook een erg belangrijk en soms een uitdagend aspect in mijn werkzaamheden.
Ik vind het heel bijzonder dat er echt een band opgebouwd wordt met klanten en kandidaten en dat ook ik daar mijn steentje aan kan bijdragen. Het persoonlijke contact vind ik belangrijk en is denk ik ook echt uniek aan onze aanpak. Als team zijn we daar trots op en we worden dan ook oprecht blij van iedere kandidaat of klant die we mogen helpen. Successen worden dan ook altijd met elkaar gevierd, hoe klein soms ook.
Waarvoor je me ’s nachts kunt wakker maken? Nou, eigenlijk moet je mij helemaal niet wakker maken, maar als ik dan toch iets moet kiezen ga ik voor zelfgemaakte sushi of risotto. Ik ben sowieso een voorstander van eten zelf en vers bereiden, wat met mijn achtergrond als Diëtiste vast niet als verrassing komt. Gelukkig delen we hier allemaal een passie voor lekker eten en gaat het daar dan ook regelmatig over op kantoor 😉.